Rabu, 18 November 2009

Perkembangan perniagaan aku..

Salam semua..ceh mcm ada jer org yg baca blog ni selain aku kekeke...
perkembangan perniagaan aku setakat ni still mendatar lagi..
uptown aku bakal di sewakan pada org lain..bkn sebab aku nak bungkus..
tp cerita dia mcm ni bln 12 ni aku n partner aku kecik di takdirkan menamatkan
waktu bujang kami..ntah kenapa dua2 bln 12..dan kecik bakal menetap di Branang
atas dari sepang sebelum nilai rasanya..aku plak akan menetap di kota damansara..
so terpaksa la aku melepaskan uptown aku buat masa sekarang..dan aku gak bakal bekerja makan gaji ngan syarikat tradewind..jd management trainee setahun..8 bulan kat hotel istana 4 bulan lagi kat properties..kat mana x tau lagi..

perkembangan lain..aku dan beberapa kawan aku telah bersatu dan mendapat tapak sementara selama 2 bln di Anggerik Mall shah alam..kami jual mcm2 jeans, hackett, t-shirt ladies, t-shirt muslimah, kerongsang, jibbitz crocs, selipar, n mcm2 lagi berkaitan remaja. Tapi sayangnya..
yg berkunjung di anggerik mall ni bukan remaja tp mak ayah org da..so sale x la meletop..
purata sale dalam RM200 sehari..lepas bayar pekerja jer..huhu..semua tu adalah cabaran dan jadi pengajaran pada kami semua pada masa depan..barang2 aku dari china pun x sampai lg maybe hujung bulan ni kot..aku order keychain kartun 1500 pcs aku dapat 1 pcs 0.50sen boleh jual RM2.00-RM2.50 sebijik..
aku ada order anti slip pad gak 100 pcs saja nak test market..korang leh tgk dlm youtube pasal benda ni..gempak beb!
selain tu aku ada order detoxyfying betul ker aku eja ni..ala yg lekat kat kaki time tido tu..mcm kinohimitsu tu..aku order 70pcs saja nak try..aku nak bg mak,mak cik n nenek aku try..hehehe..

ebay aku lak ada time meletop tp slalu x la..aku pun sibuk jer memanjang..
k la sampai sini jer perkembangan aku..

Tiada ulasan: