Isnin, 2 Ogos 2010

Tak Ingat E-mail dan Password

Salam pada blog yg lama dah ku tinggalkan ni..hahaha...

Berkenaan dgn tajuk kali ni..
aku telah lupa e-mail n password utk akaun blog ni..
sbb tu la lama sgt x ada entri yg baru nak dekat setahun dah..hahaha..
last2 cari punya cari akhirnya jumpa gak..
nasib baik aku ada tulis dlm buku draf
kalau x alamatnya berkubur la blog ni

dah nak masuk 8 bulan aku kerja ngan tradewinds corp
still lg under training tp ok la di bayar mcm kerja
seronok gak kerja kat hotel istana ni
kerja maintenance ni x la teruk mcm aku kerja jd project engineer dulu
pasal semua kerja2 dah di seperate kan
engineer boleh tumpu pada paperwork
pyshical work technician take over
cukup mudah

ok la esok2 aku sambung lg post kat blog ni
nak cerita pasal biz yg aku tgh buat n bakal buat
still dlm perancangan
akan ada pelaburan besar hehehe..
kita nantikannya coming soon..

semoga kita semua di berkati Allah S.W.T
bersama kita memajukan diri
yosh!

Tiada ulasan: