Jumaat, 13 Ogos 2010

Foot Detox Patch



Salam semua,

Kali ini saya nak criter pasal produk terbaru saya
iaitu foot detox patch yg teramat laris di pasaran

produk ini adalah secara tidak sengaja tersenarai
dalam pengedaran saya..
sebenarnya niat saya nak tolong kawan sahaja
tup-tup produk ni meletop smpi saya jd pengedar

kejadian dia mcm ni..
saya pergi melawat kawan2 lama kat uptown sri gombak
saya tgk kawan saya jual foot detox nie
dah tu tinggal sebungkus jer plak
saya tanya la kawan ni tentang permintaan produk ni..
dia jawab sangat tinggi sampai x cukup stok

saya teringat plak satu kawan saya yg lain jd pengedar produk ni
so saya tanya lagi pada kawan saya yg di uptown tu
'brapa ko jual sebungkus?' dia jawab RM25
dalam hati saya "mak aih mahal jugak benda ni ek"
saya tanya lg 'brapa ko dpt sebungkus?'
dia pun jawab RM15 sebungkus dia dapat.

so saya pun try la tanya kawan yg jd pengedar td
tanya punya tanya boleh la dpt RM9 sebungkus
saya pun bgtau kawan yg berniaga td
dia pun setuju nak ambil dgn kawan saya sebab lg murah

masalah timbul bila dia hanya ada modal utk ambil 70 paket jer
padahal minima utk dpt harga RM9 tu adalah 100 paket
so sbb nak tolong kawan saya pun sanggup la top up lg 30 paket
ingat nak pakai sendiri bg kat isteri ke, mak ke, mak cik ker kan
tapi x sempat pasal penghantaran di buat di pejabat saya bekerja
so kawan2 pejabat semua nampak dan berkenan nak beli dgn saya
ingatkan cukup la sbb ada 30 paket tp x cukup rupanya..
dlm 3 hari licin semua stok yg saya ada..
nasib baik saya x ambil stok kawan saya hehehe..
sbb saya jual RM10 sepaket..
kawan pejabat saya dah lama pakai dia beli pun RM20 sepaket
patut la sekejap jer stok saya licin..ngeh..ngeh..ngeh..

OK DI SINI SAYA NAK BUAT PROMOSI FOOT DETOX PATCH

100 paket (RM900) + RM50 kos pos = RM950.00


500 paket (RM4000) + RM100 kos pos = RM4100.00


1000 paket (RM7000) + RM200 kos pos = RM7200.00


* 1 paket = 10 pcs*

utk C.O.D pun boleh saya berada di Kota Damansara
sebarang pertanyaan boleh email saya di:

amrie1984@gmail.com

2 ulasan:

MuzzamMiL berkata...

Salam ziarah bro..

Aisehhh.. bila baca artikel ko teringat member yang berniaga di uptown danau kota..

Tak sngka ko pernah menega kat uptown sri gombak..

Tak jauh dari rumah aku..

Muzzammil
- www.muddathsir.wordpress.com -

p/s: Aku minat tol nak tanya pasal foot tu.. adeehh..

amri berkata...

Salam,
berniaga ni mmg syok pada aku sbb tu w/pun kerja aku berniaga part time kepuasan dia lain.

nak tanya apa pasal foot detox ni sila la tanya jgn malu2..